onsdag 27 juli 2011

Nu får det vara nog!

JAG KÄNNER MIG IFRÅGASATT PÅ FACEBOOK..... Är jag ensammen att känna så?! Många på Facebook lägger upp i sin status att om jag bryr mig om så ska jag lägga upp ditt och datt, det ena eller det andra på min status! Jag är just nu mer än nöjd och lovligt less på att bli ifrågasatt varför jag inte bryr mig om!.... Bara för jag inte går med på, svarar ja på, OSAr och delar allt så betyder det inte att jag inte bryr mig! Tvärtom!....SÄTT UPP DETTA PÅ DIN STATUS OM DU BRYR DIG! Vad då om jag bryr mig? Klart som fan att jag bryr mig! Men inte i allt! Måste jag det? Är det ett krav som vän till mig på FaceBook? Ser det bättre ut, eller vad? Vi människor går igång på, reagerar på så olika saker, allt uti från vår egen förmåga och förutsättningar. Jag vet inte om ni lägger märke till sånt?! Om det är så att jag mot förmodan nån gång skulle lägga upp nått liknande uttryck på min status som OM DU BRYR DIG! Fråga då, va i helvete jag sysslar med?! Som ifrågasätter dig, att inte bry dig! Jag kommer tacksamt ta emot det, även om jag skulle skämmas för stunden, för det jag sagt. Jag vet att många av er bryr sig om utan att behöva ifrågasättas, varför ska då jag? Jag bara undrar?!.... Det tål att reflekteras över, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar