måndag 1 augusti 2011

Ibland är det stopp

Ibland så är det tomt i huvudet och just nu finns det inte mycket att ta av om jag säger så! Men om jag då bara börjar skriva, flödesskriva som det heter, kan det komma igång. Stopp är det just nu och så är det ibland och det måste det väl få vara. Jag försöker dra i lite trådar sen i går eftermiddag, men huvudet är tomt! Då får jag väl acceptera det då, även om ambitionen är en annan. Det är ju en lärdom i sig, att acceptera det att det inte blir av nu... Som det känns nu så är det tre intensiva dagar av vandrande under Storsjöyran som tagit ut sin rätt. Om jag nu ska ge mig på att analysera allt som inte blir av eller kommer..... SE! det blev lite i alla fall..... :o) Sinnesro till alla och låt barnasinnet styra besluten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar