tisdag 19 juli 2011

Nu tar generationsskiftet fart.

Ja då var jag Moffen då igen! Frida fick sin andra dotter idag nu på morgonen. Lisa fick Bo i höstas och inte är ett år än. Min kära fru har blivit Momma igen för tredje gången nu. Jag kan ju inte bli Morfar fullt ut eftersom jag har bara söner själv. Men jag får kalla mig för moffen i stället, vilket inte gör nånting alls! :) Det ingår i det hela liksom och jag tycker om det. Mina söner börjar komma upp i ålder de med, Peter som är äldst och inne på det 26 året nu. Martin fyller 24 snart. Fredrik har hunnit bli 21 och Isak är 18 år nu. Och att nån av dom skulle kunna bli pappa är ju inte så långt borta då heller, kanske! Om de nu vill sätta barn till världen med tanke på hur referensen är. Vad vet jag?! Men jag önskar det i alla fall att dom vill bli det nån gång. Förhoppningsvis så lever jag då och kan berätta om vad mina barn kan få gå igenom då de växer upp, så de får andra mer sunda referenser att ge till sina barn. Hur ser det ser ut om 25 år? Då skulle jag alltså vara 75 år och fylla 76, och förhoppningsvis så har barnbarn och barnbarnsbarn kommit till denna värld för att uppleva livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar